Wszystkie raporty LINE z ostatnich 24 godzin

0
Zgłoszone awarie
Brak znanej usterki!

Typowe problemy to:

Miasta dotknięte:


Komentarze do LINE

Daj innym znać o swoich problemach z LINE: Napisz komentarz

Nie znaleziono żadnych komentarzy.

NAPISZ KOMENTARZ

O LINE

LINE jest jednym z największych dostawców aplikacji do komunikacji na świecie, oferując usługi takie jak wiadomości tekstowe, rozmowy głosowe i wideo, a także różne formy mediów społecznościowych. Jednak jak każda technologia, czasem może dojść do zakłóceń w działaniu. Poniżej znajduje się przewodnik, jak radzić sobie z potencjalnymi problemami z LINE i jakie są typowe zakłócenia, które mogą wystąpić.

Typowe zakłócenia w LINE

Większość problemów z LINE dotyczy połączeń z internetem, problemy z logowaniem, nieprawidłowe działanie aplikacji, utratę danych lub problemy z jakością rozmów.

Co zrobić, gdy LINE nie działa?

  1. Sprawdź swoje połączenie internetowe. LINE potrzebuje stałego i silnego połączenia do prawidłowego działania.
  2. Spróbuj zrestartować aplikację. Czasami prosta operacja jak zamknięcie i ponowne otwarcie aplikacji może rozwiązać problem.
  3. Zaktualizuj aplikację. Upewnij się, że masz najnowszą wersję LINE.
  4. W razie potrzeby skontaktuj się z pomocy technicznej LINE.

Potencjalne problemy z jakością rozmów

Jeśli masz problemy z jakością rozmów, spróbuj następujących kroków:

  1. Zamknij inne aplikacje działające w tle. Mogą one obciążać twoje połączenie internetowe.
  2. Upewnij się, że twój mikrofon i głośniki działają poprawnie.
  3. Spróbuj przenieść się do miejsca z lepszym połączeniem internetowym.

Problemy z logowaniem

Jeśli masz problemy z logowaniem, upewnij się, że wprowadziłeś poprawne dane logowania. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, skorzystaj z funkcji odzyskiwania hasła. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z pomocy techniczną LINE.

Mapa usterek

Archiwum

W chwili obecnej nie posiadamy historii zgromadzonych danych dotyczących LINE.

Porównywalne podmioty