Daj innym znać o swoich problemach z Duolingo: Napisz komentarz
Duolingo jest jednym z najpopularniejszych serwisów do nauki języków na świecie. Zasłynął z gamifikacji procesu nauki, co znacznie podnosi zaangażowanie użytkowników. Niemniej jednak, jak każda platforma internetowa, Duolingo może czasami doświadczać awarii i problemów technicznych.
Najczęstszymi problemami zgłaszanymi przez użytkowników Duolingo są: błędy logowania, problemy z ładowaniem strony, niesynchronizowane postępy w nauce oraz problemy z dźwiękiem. Wiele z tych problemów może być spowodowanych tymczasową awarią serwisu, ale niektóre mogą wynikać z problemów z urządzeniem użytkownika lub jego połączeniem internetowym.
Nasz serwis monitoruje na bieżąco działanie Duolingo i innych popularnych platform internetowych. Dzięki temu użytkownicy mogą szybko dowiedzieć się o ewentualnych awariach i problemach technicznych. Jeśli zauważysz jakiekolwiek problemy z działaniem Duolingo, sprawdź naszą stronę, aby dowiedzieć się, czy jest to problem związany tylko z Twoim urządzeniem, czy też jest to szersza awaria.
Awarię Duolingo można rozwiązać na wiele sposobów, od sprawdzenia połączenia internetowego, przez wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki, po reinstalację aplikacji. Jednak nie zawsze problem leży po stronie użytkownika. Dlatego nasz serwis monitoruje na bieżąco status Duolingo, aby użytkownicy mogli szybko dowiedzieć się, czy awaria jest szersza, czy też dotyczy tylko ich urządzenia.
Daniela 3 tygodnie temu
Dokładnie tak jak Magda. Aplikacja mnie nie słyszy. Pokazuje błąd za każdym razem kiedy próbuję coś powiedzieć. Klikam w mikrofon i od razu pokazuje błąd
magda 3 tygodnie temu
aplikacja mnie nie słyszy, nie mogę nic powiedzieć do mikrofonu bo zaraz się wyłącza , wcześniej działało, otwieram z google chrome
Martyna 1 miesiąc temu
Nie mogę utworzyć konta. Po wybraniu języka aplikacja wyświetla nieznany błąd i nie chce przepuścić mnie dalej. Czy ktoś miał podobny problem?
Grzegorz 1 miesiąc temu
aplikacja mnie nie słyszy, nie mogę nic powiedzieć do mikrofonu bo zaraz się wyłącza , wcześniej działało, otwieram z google chrome
Teresa 2 miesiące temu
1 lutego. Nie mogę otworzyć kolejnej lekcji, ponieważ nie może się ona załadować. Wcześniejsze ćwiczenia i poziomy legendarne działają normalnie. Nie mogę skorzystać z rady Karoliny by przeskoczyć na kolejny moduł, bo nie mam takiej opcji (nie wyświetlają mi się ani poprzednie ani następne). 70-110 Szczecin
Karolina 2 miesiące temu
mnie już działa, pomogło to że przeskoczyłam do następnego modułu (trzeba zrobić test żeby wskoczyć na następny moduł). Lekcja której nie mogłam otworzyć bo ciągle się ładowała automatycznie zmieniła się na wykonaną, tak jak i pozostałe z tamtego modułu. Mam nadzieję że trochę pomogłam i uda Wam się dalej działać na Duo
Alicja 2 miesiące temu
Dokładnie tak samo jak w wiadomości od Karoliny. Lekcja cały czas się ładuje od dwóch dni. Straciłam wszystkie zamrożenia czasu, no i ciągłość całego kursu języka angielskiego niestety 32-500 Chrzanów
Karolina 2 miesiące temu
Od wczoraj (26.01) nie mogę zrobić kolejnej lekcji. Cały czas się ona ładuje. Lekcje wcześniejsze i poziom legendarny idą normalnie.
Monika 2 miesiące temu
Od 23 stycznia nie mogę otworzyć kolejnej lekcji My mogę wykonywać ćwiczenia i legendarne, ale kolejna lekcja nie może się załadować. Poznań 61-059
Marek 4 miesiące temu
Dzień dobry , ostatnio podczas lekcji z Dualingo pojawiają się kłopoty z dźwiękiem ( nie jest to problem mojego komputera ) . Na początku lekcji dźwięk jest dobry po kilku próbach głos przestaje być "czytelny" . W takich sytuacjach przesyłam informacje z zaznaczeniem ,że awaria dotyczy braku dźwięku ( niestety bez efektów ) . Proszę o informacje czy można coś zrobić z tym problemem, pozdrawiam z nadzieją ,że mi pomożecie Marek 31-463 Kraków